måndag 26 augusti 2013

Tattoo time

En obeskrivlig känsla när jag tänker på att få tatuera mig och göra min kropp fin, tycker hud är så tråkigt!  :)

Jag känner att detta är jag!  Känns som hemma.  Folk som är negativ blää på er! :) jag gör det inte för er ändå!

Nåväl har varit på tatueringsmaskinen och skrivit upp mig på bokningslistan då vi ändå stod i kö i ca 1 tim så var de ändå fullbokat när vi kom fram. Men han sa att man brukar ändå få tatuera sig på detta halvår. Folk avbokar för dom har inga pengar. 

Jag är grymt stolt över att han ska få göra min Chest piece :D

När vi stod i kön så va de typ 30 pers före och så klart så kom Sundsvalls tidningen rakt emot mig och frågade vad jag skulle göra och vad jag jobbar mm. En bild skulle tas men vägrade ta av mig solbrillorna vill ju inte förstöra min image... Hahaha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid skoj med kommentar :)